ZO GEEFT U UW COMMUNICATIE EEN BOOST!

Communicatie moet in de eerste plaats de werking van uw bedrijf verbeteren. Maar dat vraagt om de juiste  mix, goede timings en nog betere keuzes.

Beschikbare communicatiemiddelen worden in onze bedrijven niet altijd ten volle benut of erger nog, foutief gebruikt. Véél te lange (én vaak te complexe) boodschappen of mails, een nieuwsbrief die eigenlijk vooral interessant blijkt voor... de directie, een weinig inspirerend infobord aan het onthaal, een website waarvan uw bezoeker zo weer wegklikt. Jammer van de investering.

Tijd voor een plan dus. 

Hoe begin je aan zo'n communcatieplan? Wat moet er allemaal in? En hoe bepaalt de levensfase van een bedrijf je communicatiemix? Wat mag je wel en niet verwachten van een communicatieplan? En zodra het op punt staat, hoe ga je het succesvol implementeren? En hoe meet je de impact van de communicatie?

P-Communications doet een communicatie-audit en stelt aan de hand daarvan een concreet communicatieplan op. Of we lichten uw bestaand plan door en geven suggesties waar het misschien nog efficiënter kan.

Wist u trouwens dat een communicatieplan de beste bewaker is van uw budget? Zonder plan loopt u al snel het risico dat halfweg het jaar heel uw communicatiebudget is opgesoupeerd... Een goed communicatieplan doet wat elke gedreven medewerker doet: renderen. Alleen kan zo'n plan dat op nog veel grotere schaal.