UW BEDRIJF IN DE PERS

U lanceert een nieuw product, u heeft baanbrekend onderzoek gedaan of u innoveert in uw bedrijf? Daar wil u als ondernemer uiteraard de nodige visibiliteit en ruchtbaarheid aan geven. Wellicht ook via de pers. 

Een journalist krijgt dagelijks honderden nieuwsfeiten en persberichten aangereikt. Slechts een fractie daarvan wordt ook daadwerkelijk gepubliceerd. Hoe krijgt u voor elkaar wat anderen niet lukt? (Ja hoor, dat heeft u voor een groot stuk zelf in de hand) Hoe maakt u een sterk persbericht? Hoe gaat u om met journalisten? Of wanneer stapt u beter niet naar de pers?

En als het een keertje fout loop en je bedrijf verschijnt negatief in de pers, ook dan zijn er stappen die je helpen de schade te beperken en je imago weer onder controle te krijgen.Zo’n crisisplan heb je uiteraard beter ‘ready-made’ & ‘on-the-shelf’ klaar liggen lang voor een crisis zich aandient...

Samen bekijken we uw case en werken een concreet plan uit hoe ook uw nieuws de krantenkoppen haalt en uw imago versterkt.